Invitatie participare

PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE PRESTĂRI SERVICII DE PAZĂ A OBIECTIVELOR, BUNURILOR ŞI VALORILOR, PROTECŢIE A PERSOANELOR, CONTROL ACCES I INTERVENŢIE RAPIDĂ ŞI   MONITORIZARE A SISTEMELOR TEHNICE DE PROTECŢIE ŞI ALARMARE ÎMPOTRIVA EFRACŢIEI LA SOCIETATEA UZINA MECANICĂ PLOPENI SA

Societatea Uzina Mecanică Plopeni SA, cu sediul in Plopeni, str.Republicii, nr.1, jud.Prahova , înregistrată la Registrul Comerţului sub nr.J/29/162/2001, cod fiscal:RO 13741804, tel. 0244.221.381, fax 0244.223023, e-mail plopeni@ump.ro, web: http://www.ump.ro

  1. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de prestări servicii  – selecţie ofertă cu plic închis, în conformitate cu Norma procedurală internă pentru atribuirea contractelor de furnizare/prestare servicii /execuţie pentru Societatea Uzina Mecanică Plopeni SA, pentru o perioada de 3 luni.
  2. Categoria serviciilor ce se vor achiziţiona şi descrierea acestora este prezentată în Caietul de sarcini, care se va procura de la sediul S.U.M.Plopeni SA.
  3. cod CPV: 79713000-5 ,    79711000-1
  4. Data limită pentru depunerea ofertelor : 29.05.2024, ora 10:00
  5. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele în plic sigilat: Registratura S.U.M.Plopeni  SA, din str.Republicii nr.1, Plopeni,  jud. Prahova
  6. Limba de redactare a ofertelor – română.
  7. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 29.05.2024, ora 12:00, sediul S. U.M. Plopeni SA
  8. Garanţia solicitată pentru participare este: 1% din valoarea contractului
  9. Modalităţi principale de finanţare :surse proprii
  10. Perioada pentru care ofertantul trebuie să-şi menţină oferta valabilă: 60 zile.
  • Valoarea estimată a contractului: 950.000 lei, fără TVA.
  • Garanţia de bună execuţie: 5% din valoarea contractului, fără TVA
  • Modalitatea de întocmire a ofertei :opis cu documentele
  • Ofertantul câştigător va încheia un contract de prestări servicii pentru obiectul achiziţiei cu beneficiarul.
  • CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE:
  • situaţia personală a candidatului /ofertantului;
  • capacitatea de exercitare a activităţii profesionale :
  • situaţia economico-financiară;
  • capacitatea tehnică şi/sau profesională;
  • standard de asigurare a calităţii;

Criteriul care va fi utilizat pentru atriburea contractului de prestare servicii: ,,PREŢUL CEL MAI SCĂZUT”.

11. Asigurarea Caietului de sarcini se va face de către S.U.M.Plopeni SA., iar contravaloarea acestuia este de 100 lei fără TVA, plata se poate efectua la casieria societăţii sau prin ordin de plată in contul RO71BRDE300SV04345973000, deschis la BRD Ploieşti.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.